VOP & GDPR
OBCHODNÉ PODMIENKY
1. Všeobecné ustanovenia
1.1 Údaje o prevádzkovateľovi Blamini.sk , ďalej len „predávajúci“.
Predávajúcim je Blamini s.r.o.., Malá Bytča 45, Zápis v obchodnom registri: : Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 78337/L, IČO 54182743 DIČ 2121585455 e-mail: blamini@blamini.sk (ďalej len „predávajúci“).
1.3 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.
1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
2. Cena tovaru a spôsob používania šperkov
2.1 Ceny jednotlivých produktov zobrazených na stránkach internetového obchodu sú aktuálne a platné. Ceny sú uvádzané vrátane všetkých poplatkov okrem nákladov na doručenie. Ceny sú uvedené bez DPH, spoločnosť Blamini nieje platcom DPH.
2.2 Š perky z chirurgickej ocele by sa nikdy nemali nosiť popri iných šperkov, a to či už pri nosení, tak aj pri skladovaní. Môže dôjsť k poškrabaniu a znehodnoteniu šperku. Šperk InCube nie je určený na každodenne používanie, preto si ho treba na noc odkladať. Tiež sa nesmie dostať ku styku so saponátmi, chemickými čističmi a morskou vodou.
3. Objednávanie tovaru
3.1 Tovar môže kupujúci objednávať prostredníctvom nákupného košíka na Blamini.sk
3.2 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako “Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru”). Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
3.3 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
3.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
3.5 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, …).
3.6 Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje , že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Platobné a dodacie podmienky
4.1 Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku a platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány.
4.2 Platba je možná len v mene EUR.
4.3 Tovar štandardne dodávame len v rámci Slovenskej republiky a Českej republiky. Tovar do ostatných štátov EU odošle predávajúci len po dohode s kupujúcim. Cena za dopravu mimo územia SR a ČR bude kupujúcemu oznámená e-mailom ešte pred odoslaním objednaného tovaru.
4.4 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu na poskytnutú emailovú adresu.
4.5 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je v prípadoch nedostupnosti tovaru na sklade predávajúceho 10 dní alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O predĺženej dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky alebo e-mailom.
4.6 O odoslaní/expedovaní tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom.
4.7 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru v rámci Slovenskej republiky prostredníctvom prepravnej služby Packeta. Kupujúci si pri zadávaní objednávky zvolí spôsob dodania.
4.8 Poplatky za dopravu tovaru tzv, poštovné+balné.
Dodacia lehota SLOVENSKO/ČESKO
Objednávky zvyčajne odovzdáme prepravnej spoločnosti maximálne do 3 pracovných dní.
- Formy platby:
- dobierka
- platba kartou online
- každý šperk je zabalený do luxusnej krabičky
- nie sme plátcami DPH.
Kuriér (podľa krajiny dodania) - zvyčajne do 72 hodín od odoslania
objednávky
Dodacie podmienky
Všetok tovar, zobrazený na stránke, pokiaľ nie je označený ako “Vypredaný”, máme skladom. Váš tovar zasielame v najkratšom možnom termíne, spravidla následujúci pracovný deň po prijatí objednávky.
4.9 Miesto odberu je stanovené na základe zadaných údajov pre doručenie v objednávke kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
4.10 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky a v prípade poškodenia zásielku neprebrať od doručovateľa. Kupujúci aj predávajúci sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.
4.11 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad). Faktúra slúži zároveň ako dodací list a záručný list.
4.12 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
4.13 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že predávajúci bude mať nedostatok tovaru skladom a tak objednaný tovar môže kupujúcemu dodať postupne v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné platí kupujúci ako za jeden balík.
5. Odstúpenie od zmluvy – Vaše zákonné právo. Vrátenie tovaru
5.1 Kupujúci je v súlade so zákonom 102/2014 § 7 ods. 1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona “od kúpnej zmluvy”, ak už kupujúci prevzal tovar) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
5.2 Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“).
5.3 Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť predávajúcemu alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.
5.4 Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5. uvedené v odsekoch 5.5 a 5.6 a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
5.5 Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
5.6 Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i).
5.7 Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 5.4 pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.
5.8 Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
5.9 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je podľa § 7 ods. 6 písmeno e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
6. Reklamácie a záručné podmienky
6.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim. Ak sa jedná o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na bezplatné, včasné a riadne odstránenie predávajúcim.
6.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len časti veci, výmenu časti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má kupujúci, ak ide o odstrániteľné vady, ak však nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
6.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním, mechanické poškodenia výrobku spôsobené kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenia výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
6.4 Kupujúci má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu.
6.5 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry alebo kópiou dokladu z registračnej pokladne.
6.6 Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie..
6.7 POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII:
6.7.1 Kupujúci čo najskôr po zistení chyby výrobku odošle tento výrobok
doporučene na adresu predávajúceho uvedenú v bode 1 spolu s kópiou dokladu
o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku. V prípade potreby
sa môže kupujúci informovať na e-mail:
blamini@blamini.sk, kde mu budú poskytnuté všetky potrebné infomácie.
6.7.2 V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu, koná kupujúci
tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne
chrániť, vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku
príslušnými symbolmi.
Adresa na zasielanie reklamácií:
Blamini s.r.o., Malá Bytča 45, 01401 Bytča
6.8 V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojené s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho hradí kupujúci.
6.9 Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.
7. Informácia o alternatívnom riešení sporov
Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil
jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má
možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci
na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo
dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s
predávajúcim je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI
pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 alebo
iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov
alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva
Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke
MSHR
); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho
riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Kupujúci majú možnosť použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len
ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci
môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je
dostupná
TU
. Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický
formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na
určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line.
Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
8. Ochrana osobných údajov
PRAVIDLÁ NAKLADANIA S OSOBNÝMI ÚDAJMI
8.1.1. Tieto pravidlá nakladania s osobnými údajmi Blamini s.r.o..,
Malá Bytča 45, Zápis v obchodnom registri: : Spoločnosť zapísaná v
Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka číslo:
78337/L, IČO 54182743 DIČ 2121585455 e-mail:
blamini@blamini.sk
(ďalej len „Blamini“) upravujú zásady spracovania osobných údajov
návštevníkov webových stránok
www.blamini.sk
(ďalej len „webové stránky“), najmä ich registrovaných užívateľov (ďalej
len „užívateľ“) a zákazníkov Blamini, ktorí urobia prostredníctvom webových
stránok objednávku (ďalej len „zákazník“).
8.1.2. Blamini pôsobí pri spracovaní osobných údajov ako správca a určuje tak, za akým účelom a akými prostriedkami bude dochádzať k spracovaniu osobných údajov.
8.1.3. Kontaktné údaje správcu sú blamini@blamini.sk
ÚDAJE NA SPRACOVANIE
8.2.1. Údaje poskytnuté zákazníkmi. Blamini spracováva osobné údaje o užívateľoch a zákazníkoch. Primárne sú spracovávané osobné údaje, ktoré nám sami poskytnete pri vytvorení Vašej objednávky.
8.2.2. Tieto údaje zahŕňajú najmä e-mailovú adresu a v prípade zákazníkov aj meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo a platobné údaje. Ak budete chcieť, môžete uviesť aj ďalšie údaje, ktoré sú nepovinné.
8.2.3. Údaje získané prostredníctvom cookies. Pre lepšie cielenie reklamných kampaní a vylepšovanie ponuky produktov a služieb využíva Blamini informácie o tovare, ktoré naši zákazníci zakúpili. Ak ste vo Vašom prehliadači povolili ukladanie cookies a súhlasíte s ich používaním, získava Blamini údaje o návšteve webových stránok, prezeraných produktoch a ďalšej aktivite na webových stránkach.
8.2.4. Blamini nezbiera ani inak nespracováva akékoľvek citlivé osobné údaje zahrňujúce napr. údaje o Vašom zdravotnom stave, vyznaní alebo viere a pod.
PRE AKÉ ÚČELY SÚ ÚDAJE SPRACOVÁVANÉ
8.3.1. Pre vybavenie Vašej objednávky, t. j. na plnenie zmluvy medzi Blamini
a zákazníkom, využívame Vaše meno a priezvisko a kontaktné údaje.
Spracovanie údajov v tomto prípade zahŕňa všetky činnosti od zaevidovania
objednávky, jej spracovanie, vrátane zaplatenia a doručenia objednaného
tovaru. Ak údaje nie sú poskytnuté nemôže Blamini vybaviť Vašu objednávku.
8.3.2. Pre ponuku našich produktov zákazníkom Blamini formou obchodných oznámení využíva Blamini, predovšetkým emailovú adresu, príležitostne aj telefónne číslo na zasielanie SMS. V tomto prípade zasielame obchodné oznámenia o produktoch súvisiacich s tovarom, ktoré ste u Blamini už zakúpili. Spracovanie vykonávame z dôvodu realizácie oprávnených záujmov Blamini v podobe obmedzeného priameho marketingu. Blamini tak nevyžaduje so zasielaním týchto obchodných oznámení súhlas, ale umožňuje Vám kedykoľvek odber noviniek odhlásiť, alebo vzniesť námietku proti takémuto spracovaniu. Zákazníkom, ktorí sa po nadobudnutí účinnosti týchto pravidiel v rámci objednávky zaregistrujú, môžeme obchodné oznámenia zasielať na základe súhlasu, ktorý je úplne dobrovoľný a jeho neudelenie nemá vplyv na dokončenie Vašej objednávky. Súhlas Blamini udeľujete v priebehu registrácie na Blamini alebo neskôr v nastavení Vášho užívateľského konta. Váš súhlas môžete kedykoľvek odvolať kliknutím na príslušný odkaz umiestnený v každom obchodnom oznámení alebo v nastavení užívateľského účtu. Ak súhlas odvoláte, nebudeme Vaše údaje naďalej pre účely zasielania obchodných oznámení spracovávať ani z vyššie uvedeného dôvodu realizácie oprávnených záujmov
8.3.3. Pre ponuku našich produktov a propagáciu Blamini formou obchodných oznámení zasielaných užívateľom využíva Blamini predovšetkým e-mailovú adresu. Spracovanie prebieha v tomto prípade len na základe Vášho súhlasu, ktorý je úplne dobrovoľný, a aj v prípade jeho neudelenia môžete naďalej plne využívať naše webové stránky. Súhlas Blamini udeľujete v priebehu registrácie na www.blamini.sk alebo neskôr v nastavení Vášho užívateľského konta. Upozorňujeme, že registráciu na www.blamini.sk môžu vykonávať iba osoby staršie ako 15 rokov. Váš súhlas môžete kedykoľvek odvolať kliknutím na príslušný odkaz umiestnený v každom obchodnom oznámení alebo v nastavení užívateľského účtu.
8.3.4. Pre lepšie cielenie reklamy a propagácie Blamini spracováva Blamini pri využití cookies údaje o návšteve webových stránok, prezeraných produktoch a ďalšej aktivite na webových stránkach. Spracovanie je možné len na základe Vášho súhlasu s používaním príslušných cookies. Aj tento súhlas je úplne dobrovoľný. Spravidla na základe uvedených dát získava Blamini štatistiky, analýzy a reporty o správaní užívateľov webových stránok. Na ich základe je potom možné lepšie zacieliť reklamu alebo prispôsobiť obsah webových stránok tomu, čo Vás skutočne zaujíma a čo hľadáte, alebo čo zaujíma všeobecne väčšiu skupinu užívateľov. V tomto prípade je spracovanie osobných údajov spravidla automatizované.
ODVOLANIE SÚHLASU A ZRUŠENIE ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ
8.4.1. Užívatelia aj zákazníci Blamini môžu kedykoľvek zrušiť odoberanie obchodných oznámení, a to: kliknutím na príslušný odkaz umiestnený v päte každého obchodného oznámenia; alebo namietať proti spracovaniu osobných údajov Blamini na e-mailovej adrese blamini@blamini.sk alebo prostredníctvom ďalších kontaktov uvedených v týchto pravidlách. Pokiaľ chcete na svojom zariadení zakázať ukladanie cookies, môžete zmeniť nastavenia priamo vo svojom prehliadači. V prípade, že zakážete Blamini ukladanie cookies, nemusia niektoré časti webových stránok pracovať správne.
KTO MÁ PRÍSTUP K ÚDAJOM?
8.5.1. V prvom rade sú osobné údaje spracovávané Blamini. Všetky osoby,
ktoré majú prístup k osobným údajom sú zaviazané k mlčanlivosti a tento
záväzok trvá aj po skončení ich spolupráce s Blamini.
8.5.2. Blamini ďalej ako správca poveruje spracovaním osobných údajov ďalšie subjekty, ako tzv. spracovateľov. Spracovateľom je každý orgán, ktorý spracúva osobné údaje pre Blamini na účely a spôsobom, ktoré Blamini stanovuje. V prípade, keď je so spracovaním vyžadovaný Váš súhlas, odovzdávame údaje spracovateľom iba v prípade, že ste súhlas udelili. Spracovateľom odovzdávame iba tie údaje, ktoré nevyhnutne potrebujú na zabezpečenie svojich služieb. Medzi spracovateľa, ktoré Blamini využíva, patria: prepravné spoločnosti – Packeta, Instagram, (nástroje pre on-line marketing) Facebook, (nástroje pre on-line marketing) a MichalesMedia (dizajn a tvorba eshopu).
AKO DLHO ÚDAJE SPRACOVÁVAME
8.6.1. Blamini spracováva osobné údaje na účely plnenia zmluvy po celú dobu vybavovania objednávky, vrátane jej zaplatenia a doručenia tovaru. Zo zákona Blamini následne uchováva niektoré údaje obsiahnuté v účtovných dokladoch.
8.6.2. Obchodné oznámenia sú zasielané používateľom po celú dobu, po ktorú trvá súhlas s ich zasielaním. V prípade zákazníkov sú obchodné oznámenia zasielané do doby, než dôjde k odhláseniu ich odberu, prípadne do doby, než je vznesená námietka proti spracovaniu Vašich údajov za týmto účelom.
8.6.3. Údaje získané na marketingové účely prostredníctvom cookies spracováva Blamini po celú dobu trvania súhlasu s používaním cookies, t. j. po dobu, kedy ukladanie cookies povolíte vo svojom prehliadači, prípadne do doby, než je vznesená námietka proti spracovaniu Vašich údajov za týmto účelom.
8.6.4. Ďalšie spracovanie osobných údajov nad rámec uvedených lehôt vykonáva Blamini iba v prípade, že je to nevyhnutné na splnenie povinností vyplývajúcich z právnych predpisov, ktoré sa na Blamini vzťahujú.
AKÉ SÚ VAŠE PRÁVA
8.7.1. V súvislosti so spracovaním osobných údajov sa môžete obrátiť na
Blamini a požadovať: Informácie ohľadom osobných údajov, ktoré Blamini
spracováva, o účele a povahe spracúvania osobných údajov, vrátane
informácie o prípadných príjemcoch osobných údajov mimo Blamini. Všeobecné
informácie o činnostiach spracovania osobných údajov sú obsiahnuté v týchto
pravidlách. Prístup k údajom, ktoré ste poskytli Blamini, či už v priebehu
registrácie alebo vytvorení objednávky. V prípade uplatnenia tohto práva Vám
Blamini potvrdí, či a aké konkrétne osobné údaje sú spracovávané a prípadne
Vám budú tieto údaje sprístupnené spolu s informáciami o ich spracovaní.
Opravu osobných údajov, ak sú akokoľvek nepresné alebo neúplné. Iba v
prípade aktuálnych údajov môže Blamini správne vybaviť Vašu objednávku.
Vysvetlenie a odstránenie nevyhovujúceho stavu (napr. blokáciu, opravu,
doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov), ak sa domnievate, že Blamini
spracováva osobné údaje v rozpore s ochranou Vášho osobného a súkromného
života alebo v rozpore s právnymi predpismi. Výmaz osobných údajov (tzv.
právo byť
zabudnutý) alebo ich obmedzené spracovanie, ak už nie sú potrebné na uvedené
účely, alebo ak už Blamini nemá zákonný dôvod osobné údaje spracovávať,
vrátane prípadov, keď s ich ďalším spracovaním nesúhlasíte. V rámci
splnenia uvedených podmienok Blamini Vaše údaje úplne alebo čiastočne
zlikviduje. Prenesenie automatizovane spracovávaných osobných údajov
získaných na základe Vášho súhlasu od Blamini k inému subjektu, kedy
Blamini odovzdá Vaše osobné údaje v bežne používanom formáte Vám alebo
inému správcovi podľa Vášho želania.
8.7.2. Ďalej môžu zákazníci Blamini vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov v prípade zasielania obchodných oznámení alebo vyhodnocovania nákupných preferencií, na základe ktorej Blamini okamžite ukončí spracovanie osobných údajov pre tieto účely.
8.7.3. Mimo vyššie uvedené oprávnenia máte vždy možnosť obrátiť sa v prípade porušenia povinností Blamini so sťažnosťou na Úrad na ochranu osobných údajov.
BEZPEČNOSŤ
8.8.1. NAMUR dbá na bezpečnosť Vašich údajov. Nakladanie s osobnými údajmi prebieha plne v súlade s platnými právnymi predpismi, vrátane všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov (GDPR).
8.8.2. Všetky osobné údaje v elektronickej forme sú uložené v databázach a systémoch, ku ktorým majú prístup iba osoby, ktoré potrebujú s osobnými údajmi bezprostredne nakladať na účely uvedené v týchto pravidlách, a to len v nevyhnutnom rozsahu. Prístup k týmto osobným údajom je chránený heslom a firewallom. Zabezpečenie osobných údajov je zo strany NAMUR pravidelne testované a ochranu priebežne vylepšujeme.
KONTAKT
8.9.1. S akýmikoľvek pripomienkami ohľadne spracovania osobných údajov, alebo v prípade uplatnenie svojich práv sa môžete obracať na Blamini emailom na adresu blamini@blamini.sk ÚČINNOSŤ
8.10.1. Tieto pravidlá sú účinné od 15.4.2021. ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA
OSOBNÝCH ÚDAJOV. Zákonným dôvodôm spracovania Vašich osobných údajov je Váš
súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie
Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri
spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení
smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov).
9. Záverečné ustanovenia
9.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07
Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor
tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
9.2 Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa
vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004
Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o
štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene
a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení
neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji na diaľku
9.3 Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
9.4 Tieto obchodné podmienky sú platné od 20.5.2023
V Bytči, dňa 20.5.2023